joi , 23 noiembrie 2017
10 SEMNE CA NU DORMITI SUFICIENT
Foto: Pinterest

10 SEMNE CA NU DORMITI SUFICIENT

Foto: Pinterest

Foto: Pinterest

Odata cu schimbarea statutului vostru din femeie fara copii in proaspata mamica, se schimba multe, atat in aspectul vostru fizic, cat si in starea voastra de spirit. Cel mai mult veti suferi din cauza faptului ca nu dormiti suficient. Noutatile din viata voastra va solicita la maximum si veti fi tentate sa folositi tot timpul asa numit ,,liber’’ pentru a face treburile, lasandu-va mereu pe ultimul loc.

Chiar daca nu va simtiti foarte obosite, s-ar putea ca organismul vostru sa fie mult mai extenuat decat stiti sau simtiti.

Pentru starile de oboseala exista cateva semne clare, la care trebuie sa fiti atente:

  1. Adormiti instantaneu, chiar si dupa o cafea mare si concentrata

Daca pana de curand cafeaua va mai salva, acum va ajuta sa dormiti mai bine. Somnul este imposibil de alungat cu o cafea! Chiar si cu doua!

  1. Uitati unde va puneti telefonul, de care pana sa deveniti mama, erati nedespartite

Se stie ca telefonul este un accesoriu esential, de care nu te poti nicicand desparti. Daca pana sa devii mama, stiai tot timpul unde este, acum il descoperi in cele mai neobisnuite locuri din casa: cosul cu rufe, camara, frigider chiar. Asa ca…aveti mare grija!

  1. Preferati sa trageti un pui de somn decat sa mergeti la coafor

Mersul la coafor era un prilej de desfatare, insa acum renuntati bucuroasa, la schimb cu cateva zeci de minute de somn. Coafura nu mai este o prioritate pentru voi! Somnul este acum un lux!

  1. Aratati rau in poze, desi…n-ati crede la prima vedere!

Daca se intampla ca una dintre prietene sa va faca vreo poza sau daca faceti vreun selfie, descoperiti surprinse ca nu mai aratati ca altadata! Ochii sunt mai pierduti, aveti cearcane pe care nici machiajul nu il acopera uneori, iar pielea voastra a capatat o culoare pamantie.

  1. Incepeti sa intelegeti cum reusesc sa doarma caii in picioare

Caii sunt animale inteligente, care reusesc sa doarma in picioare. Daca pana acum vi s-a parut senzational, se pare ca nu sunteti departe nici voi de asemenea performanta! Odihna dobandeste o noua dimensiune, in ceea ce va priveste. Veti vedea ca, in numai 5 minute, veti dormi cu vise!

  1. Nu va mai concentrati pe absolut nimic

Cartile si filmele asupra carora va puteati concentra cu usurinta in urma numai cu cateva luni nu va mai intereseaza. Si nu este vorba numai de lipsa de timp, dar nici chiar in cele cateva zeci de minute libere nu va mai puteti focaliza pe numele personajelor, pe actiune, pe conflict, asa ca nici nu mai are rost sa va uitati la un film sau sa cititi vreo carte. In cel mai fericit caz, cate o revista tiparita sau una on line va mai pot rerine ocazional atentia.

  1. Vi se impaienjenesc ochii tot timpul

Daca s-ar intampla numai seara, ar fi de inteles, dar daca aceasta se intampla imediat dupa ce v-ati sculat din somn, este un semn. Nu v-ati odihnit suficient!

  1. Va este foame tot timpul

Se stie ca lipsa de somn duce la foame continua. Asa ca, daca nu va odihniti suficient, veti simti mereu nevoia sa rontaiti ceva, sa mestecati permanent. Impresia este de foame, insa nu este vorba decat de o incercare disperata a organismului de a-si reface fortele.

  1. Plecati sa luati ceva dintr-o zona a casei, dar uitati ce!

Daca plecati dupa ceva intr-o alta incapere, se poate sa uitati, vorba proverbului, de la mana, pana la gura! Va treziti vorbind singure, intrebandu-va ,,Oare ce caut eu aici? Ce voiam sa iau?’’. Cu putin noroc, s-ar putea sa va amintiti. Daca nu, si maine este o zi!

  1. Nu va mai arde de voi!

Ca nu mai meregti la coafor ca sa folositi timpul pentru somn, mai merge, dar s-ar putea sa nu mai aveti chef sa va faceti unghiile sau sa faceti baie asa cum faceati la doua-trei zile, nu va mai curatati tenul etc. Este o plictiseala generala, care a pus stapanire pe voi, odata ce nu dormiti destul.

Daca aveti aceste simptome, este clar ca trebuie sa va luati un ajutor, mama sau bona, si sa incercati sa va creati un program de odihna care sa va ajute sa va odihniti.