vineri , 17 noiembrie 2017
DE CE VA ESTE INCA FOAME DUPA CE MANCATI?
foto:Pinterest

DE CE VA ESTE INCA FOAME DUPA CE MANCATI?

De fiecare data cand vine vorba de o dieta, primul gand este sa renuntati la zahar. Insa nu este o solutie buna, pentru ca responsabila de anumite pofte este si fructoza. Poate ca aceasta afirmatie va surprinde, insa trebuie sa stiti ca nu toata fructoza este buna. Nu numai ca exista o anumita fructoza nesanatoasa, dar studiile recente o fac responsabila de aparitia a numeroase pofte :de pizza, dulciuri, burgeri etc, adica multe feluri de mancare cu un continut ridicat de calorii.

Cum se poate ca un aliment ce trece aproape neobservat sa fie responsabil de efecte nedorite in cadrul dietei voastre?

Experimente stiintifice au demonstrat ca persoanele care au consumat fructoza, comparativ cu aceia care au consumat glucoza, au fost mai predispusi la consumul alimentelor bogate in calorii, fapt pentru care specialistii considera ca este mult mai bine sa consumati zahar normal, in limite acceptabile, insa. In felul acesta, organismul nu va mai resimti aceste pofte in mod acut, asa incat sa fiti tentate sa renuntati la dieta. Solutia ideala este renuntarea la toate tipurile de zaharuri adaugate.

Cum puteti renunta la zaharurile adaugate? Iata 4 pasi simpli:

DE CE VA ESTE INCA FOAME DUPA CE MANCATI?

foto:Pinterest

 

 

DE CE VA ESTE INCA FOAME DUPA CE MANCATI?

foto:Pinterest

1# Daca va plac sucurile de fructe sau pe cele indulcite, puteti incerca treptat sa le inlocuiti cu un pahar de apa plata sau normala si cateva felii de portocala, lamaie sau castravete. Este un suc mai natural decat oricare altele.

2# In loc sa indulciti ceaiul sau cafeaua ca de obicei, reduceti treptat cantitatea de zahar folosita, pana cand renuntati definitiv.

3# Daca aveti retete pe care le gatiti des, ce contin zahar, incepeti sa reduceti cantitatea de zahar sau fructoza, pana la jumatate.

 

DE CE VA ESTE INCA FOAME DUPA CE MANCATI?

foto:Pinterest

4# Iaurturile indulcite sau cu adaos de fructe ar trebui inlocuite cu cele simple. Daca vreti totusi sa pastrati acea idee de iaurt cu fructe, adaugati voi cubulete de portocale, lamai, kiwi, piersica sau orice alt fruct va place. O jumatate de fruct este mult mai sanatos decat orice alt adaos.

DE CE VA ESTE INCA FOAME DUPA CE MANCATI?

foto:Pinterest

Daca urmati acesti pasi simpli, veti reusi sa evitati consumul de zaharuri adaugate in tot felul de alimente procesate si le veti lua numai pe cele bune, direct din fructe sau legume, pentru ca si acestea contin zahar, de exemplu, morcovul.