vineri , 23 iunie 2017
8 MODALITATI DE A SLABI FARA EFORT

8 MODALITATI DE A SLABI FARA EFORT

8 modalitati de a slabi fara efort- iata solutia la problemele legate de slabire!

Sunteti satule de diete care de care mai sofisticate si mai eleborate? V-ati plictisit sa numarati calorii, sa va cantariti zilnic sau sa mancati numai anumite mancaruri? Vreti sa nu va mai simtiti vinovate de orice imbucatura din felurile preferate, dar interzise de diete?

A gasi modalitati simple, ca sa slabiti fara efort, pare aproape imposibil. Care ar fi aceste solutii magice? Sunt accesibile tuturor? Sigur ca da!

  • Masarea abdomenului

Ultimele studii in domeniu au demonstrat ca miscarile circulare efectuate in zona abdominala nu numai ca va calmeaza un stomac agitat, dar ajuta si la reducerea a cativa centimetri din aceasta zona. Expertii in detoxifiere confirma ca prin acest procedeu este inlaturata balonarea. Miscarile trebuie sa fie efectuate ca si cand ati desena un patrat si se repeta de 6 ori.

healthy-spaghetti

  • Reduceti portiile

In Japonia, acest procedeu se numeste ,, hara hachi bu’’. Multi dintre noi mancam pana ne simtim super satui, insa este total gresit. Japonezii sunt de parere ca reducerea portiilor ajuta foarte mult la slabire. Din portia voastra obisnuita, inlaturati 20%. Treptat, caloriile scazute vor conta si se vor transforma in kilograme pierdute. Important este ca nici nu veti suferi de foame. De-a lungul timpului, puteti sa inlaturati si mai mult, cu rezultate pe masura.

  • Faceti cateva exercitii fizice zilnic

Nu trebuie sa mergeti la sala, nu trebuie sa faceti niciun efort special. Pur si simplu mai urcati din cand in cand scarile pe jos, carati mai multe obiecte deodata sau faceti exercitii simple. De exemplu, cumparati-va o haltera sau doua, micute, si, in timp ce va uitati la TV sau stati la calculator, faceti cateva ridicari lejere. Tot in fata televizorului puteti face cateva exercitii, pe covor, dupa bunul plac.

  • Mancati un mar inaintea fiecarei mese

Cercetatorii in domeniu afirma ca, daca veti consuma cate un mar inaintea fiecarei mese, veti reduce consumul de calorii cu 15%. Nu este prea mult, nu da rezultate fantastice, dar, in timp, se va vedea schimbarea.

Merele au un continut bogat in fibre, care dau senzatia de satietate. Portia consumata va fi mai micuta tocmai datorita acestora.

  • Mancati ceva in maxim o ora dupa ce va treziti din somn

Micul dejun este foarte important-asta stie toata lumea. Dar de ce? Pentru ca va incarcati cu energie organismul si nu il lasati sa cunoasca o foame extrema in jurul pranzului.

Probabil ati observat ca, daca mancati foarte tarziu, sarind peste ora normala a unei mese, sunteti tentate sa mancati si mai mult. Importanta meselor regulate se explica tocmai  prin impiedicarea aparitiei unei senzatii puternice de foame, care nu poate fi impiedicata decat prin consumul unor cantitati mari de mancare.

Eating-Salad-

  • Consumati salate de legume

Ca sa nu renuntati la toate alimentele preferate, transformati-le! Mancati orice cu o salata, pe care sa o faceti din legume de sezon. Chiar si pastele voastre preferate merg cu o salata asezonata. Nu trebuie sa priviti salata in modul clasic! Dar incercati sa consumati orice fel de mancare cu cateva felii de legume dintre cele preferate. Fiti creative si folositi ceea ce va place. Modalitati exista, atata timp cat veti fi dispuse sa faceti aceste lucru!

  • Inlocuiti dulciurile cu fructe!capsuni

Decat sa mancati ceva dulce, mai bine consumati fructe. O salata de fructe sau cateva felii din cele favorite va vor inlatura pofta de dulce. Este mult mai sanatos asa! Daca totusi va e pofta de ceva dulce, puteti sa va faceti singure o mini-prajitura, la microunde, cu ingrediente putine, dar cu multe bucati de fructe.

 

  • Renuntati la cafea!

Stiu, unele dintre voi nu concepeti asa ceva! Dar e mai bine sa inlocuiti cafeaua cu ceaiuri naturale. Cafeaua va da un plus de energie, dar va si creste nivelul cortizolului, responsabil de cresterea nivelului de zahar din sange.

Daca nu puteti dintr-o data, reduceti cantitatea de cafea consumata zilnic, treptat, pana cand veti reusi definitiv.