luni , 20 noiembrie 2017
6 TRUCURI PENTRU O DIETA DE SUCCES

6 TRUCURI PENTRU O DIETA DE SUCCES

Toata lumea il stie pe Chris Powell, cel care ii ajuta pe supraponderalii de cca 300 kg, sa slabeasca. Emisiunea lui se bucura de un imens succes in SUA si aproape toate ni l-am dori ca antrenor personal in lupta cu kilogramele nedorite.

 

Interesant este ca faimosul Chris are o nevasta pe masura. Desi a nascut patru copii, arata enervant de bine. Secretele ei sunt multe, de la alimentatie, sport, imbracaminte, asa incat, in momentul in care vrem sa ne apucam de o dieta nu ar strica sa vedem ce face Heidi Powell pentru a arata asa de bine. Ea a impartasit tuturor pe blogul sau 6 trucuri pentru o dieta de succes si inclinam sa credem ca aceste sfaturi sunt cu adevarat utile, din moment ce ea arata asa de bine.

Un prim truc ar fi pastrarea la indemana a fructelor si a legumelor proaspete. Atat ea, cat si celebrul sau sot, imediat ce vin de la cumparaturi, spala si aseaza in caserole fructele si legumele feliate, asa incat oricine ar vrea o gustare rapida doar sa bage mana in frigider si sa se serveasca, dupa plac, cu o felie sau un rondel de ceva sanatos. Este un sfat util atat pentru adulti, dar si pentru copii, pe care trebuie sa ii invatam de mici sa manance cat mai sanatos si cat mai natural.

De asemenea, trebuie evitata cumpararea de alimente nesanatoase. Odata ce nu le aveti in casa, va fi foarte simplu sa nu le consumati, nu-I asa? Si, odata pofta de dulciuri sau de grasimi trecuta, nu mai sunteti in pericol, evident. Nici nu va fi prea greu sa va autoeducati in acest sens. Trebuie doar putina vointa pentru a trece rapid pe langa acele alimente care v-ar strica dieta.

Prin dieta nu trebuie inteles numai un plan alimentar strict, ci o gandire sanatoasa privitoare la fiecare masa in ansamblu si la alimentatia voastra in general.

Faceti miscare dimineata, orice ar fi. Acesta este un alt sfat al lui Heidi, care marturiseste pe blog ca prima activitate a sa dimineata este miscarea. Chiar daca programul vi se modifica, fie din cauza serviciului, fie a copiilor, nu trebuie sa renuntati la miscare. Acum, nu toate avem la dispozitie aparatura si spatiul de care dispune Heidi, dar cu siguranta putem sa facem miscare, la cote obisnuite, in fiecare dimineata, macar cate putin, pentru a nementine in forma. Miscarea poate fi de orice fel, de la gimnastica propriu-zisa, pana la plimbarea pe strada cu copilul sau cainele, urcatul scarilor etc. Adevarul este ca nimic nu este prea greu, daca vrei, iar daca vrei cu adevarat, poti. Prin urmare, Heidi are dreptate, nu ca ne-am fi indoit…

Utilizarea farfuriilor mai mici pare sa fie alt secret pe acre il aflam de la Heidi. Este unul dintre sfaturile pe care le-am mai auzit, dar, din spusele celebrei doamne Powell, se pare ca si functioneaza. Daca sunteti o persoana careia ii place sa manance, mai ales totul de pe farfurie, cu siguranta ca un asemenea truc chiar ajuta. Veti manca tot, dar mult mai putin. In plus, se pare ca  odata cu reducerea portiilor, veti asimila un numar mai mic de calorii, dar se va si micsora stomacul si veti manca mult mai putin de fel, chiar din farfurii mai mari.

Este foarte important sa aveti deja in frigider pregatita mancarea pentru a doua zi. Privarea de o alimenatie libera, plus intarzierea in prepararea ei, va putea sa duca la incetarea planului alimentar, pentru ca veti putea fi tentate, din graba, lipsa de timp, sau chiar de foame, sa mancati ceva ce nu trebuie. De aceea, Heidi recomanda pregatirea tuturor meselor pentru cateva zile in avans, sau chiar pentru toata saptamana, daca este posibil. In acest fel, pur si simplu veti servi portia corespunzatoare la timp sau o veti putea lua cu voi pentru pauza de masa, la serviciu. Cand mancare e ,,de-a gata’’, dieta nu va mai fi asa de complicata.

Al saselea truc al lui Heidi va va incanta, in mod clar. Ea ne indeamna sa trisam in fiecare zi. Hmm, pare chiar ciudat, dar, daca te gandesti mai bine, e logic. Asa cum spune si ea, dietele stricte duc la un moment dat la plictiseala, la stres si, de ce nu, la renuntare. Dar putina abatere de la dieta, nu strica. Iti da libertate si vei putea continua dieta fara probleme. Dar atentie! PUTINA abatere, nu exagerati, pentru ca altfel, nu mai e dieta. O mica placere pe parcursul oricarei diete o va face mai suportabila si s-ar putea sa existe zile intregi in care sa nu mai fiti tentate sa o faceti, doar pentru ca stiti ca…puteti. Cand ,,fructul’’ nu mai este interzis, nu mai este nici dorit.

Foto: GOOGLE SEARCH